torstai 13. marraskuuta 2008

Haluaisimmeko tavata?

...Ei siis siinä kieliopillisessa merkityksessä vaan siinä sosiaalisessa merkityksessä. Sori, pakko saivarrella. Seura tekee kaltaisekseen ja niin edelleen...

Mutta, mutta. Minä, Alitsa ja Ayla löimme viisaat päämme yhteen (emme kirjaimellisesti) ja päädyimme siihen tulokseen, että tällä hetkellä kenties parasta on tavata kerran tai pari ennen joulua ja siirtää loput tuhinat commedian parissa suosiolla ensi kevääseen. Lisää tapaamisia voidaan järjestää esim. leffan merkeissä... mikäli porukka niin tahtoo (minä ainakin tahtoisin *vink vink*).

Nyt olisi kuitenkin tarkoitus äänestää. Meillä on kolme vaihtoehtoa esittää teille. Valitkaa näistä ja kertokaa kommenttiraidassa, mikä näistä olisi teille kaikista paras. Demokratia rulaa eli enemmistö päättää. Sopivimmat päivät ovat: 28.11, 3.12. tai 4.12. Paikka ilmoitetaan myöhemmin, mutta se on luultavasti minun tahi Aylan luona. Molemmat asumme Kalevassa, joten eroa on lähinnä kortteleissa.

Tulevalla tapaamiskerralla on sitten tarkoituksena puhua enemmän siitä Saiturista ja commedia dell'arten hahmoista. Mietitään vähän, kuka Saiturin hahmoista voisi olla mikäkin commedian hahmo, ja kartoitetaan vähän omia hahmomieltymyksiä. Lisäksi voitaisiin sanoa sananen sellaisesta ilmiöstä kuin madrigaalinäytelmä. Olisivatko nämä mitä? :)

HUOM HUOM!! (isolla, että kaikki huomaa ;D ) Nyt näyttäisi siltä, että paras päivä tapaamiselle on 28.11. Jos jollakulla on vielä mutistavaa, olkaa hyvä vain. Mieluiten en kauheasti säätäisi päivää ja tarvittaessa voidaan järjestää vielä toinenkin tapaaminen (aiheesta voidaan puhua perjantaina enemmän). Paikkana voipi toimia xxx eli minun ja Onervan kämppä ja paikalle sopii saapua kello 18 reikäleipä. Tällöin siis Saituria ja Commedian henkilöhahmoja!

15 kommenttia:

Petri kirjoitti...

Kannatan erityisesti päivämäärää 3.12., klo 18 eteenpäin. Myös 4.12. on ok. 28.11. minulle hankala.

Gwenllian kirjoitti...

Minulle luonnollisesti sopisi taas parhaiten tuo 28.11. Sattuu olemaan vapaapäivä. 3. ja 4.12. käyvät myös, mutta vasta kuuden jälkeen.

Nimimerkki tyhmä haluaisi myös tietää, miten tänne blogiin rekisteröidytään tai jotain. Sain kutsun, mutta se ehti vanheta. En näet sairastelun vuoksi lukenut mailejani moneen viikkoon. Olen myös näissä asioissa hyvin kädetön, sillä en ole ikuna blogiin kirjoittanut enkä niitä juurikaan edes lukenut <:)

Metta kirjoitti...

Mulla ei ole tietoa tulevien neljän viikon aikatauluista, mutta saan varmaan maanantaina tietää koska pääsen ja mihin. Käytännössä varmaan yksi viikonloppu on kiinni ja muuten melko lailla arkiaamuvuoroja, mutta senhän näkee sitten :).

Kerttu, siinä kutsussa pitäisi olla kai joku linkki jota seuraamalla pääsee sivulle jossa voi sitten kirjautua tähän blogiin. Se on aika hyvin neuvova systeemi, niin että ei hätää, rohkeesti vaan mukaan! Katotaan vaikka seuraavan kerran kokoontuessa niitä tunnisteita ja kirjautumisia ja vaikka mitä.

Metta kirjoitti...

Nyt on työvuoroja tiedossa ja paljon. 28.11. on mulla vapaapäivä, 3.12. tuun yövuorosta ja meen seuraavaan ja 4.12. tuun siitä toisesta yövuorosta. Jos siis halutaan että olen tajuissani, toi 28. päivä on ainut vaihtoehto. Mua ei kyllä haittaa jos en pääse mukaan.

(Salasanavahvistuksena decoman :D)

Petri kirjoitti...

Kuten sanottu, 28. on hankala, joskaan ei mahdoton. Voin yrittää järjestää itseni paikalle myös tuolloin. Tietysti näytelmäkerhomme ei varmaan kuole paikallaolemattomuuteenikaan.

Zombie kirjoitti...

Pahoittelen viimetinkaisuuttani... kouluhommat hyökkäsivät salakavalasti niskaan.

Mutta, näiltä näkymin näyttäisi siltä, että 28.11. olisi paras päivä. Laitan vielä tästä ihan mailiakin. Jos tämä päivä ei enää käy millään, ilmoittakaa minulle, niin tehdään asialle jotain. Mutta mieluummin en lähtisi säätämään (sitä on jo muutenkin ihan tarpeeksi koulun kanssa... =P).

Luvassa siis Saituria ja commedian rooleja! :)

Taivaanääri kirjoitti...

Miä ainaskin ilmoittaudun paikalla olijaksi sitten, perjantai kun on pitkänmatkalaiselle oikein hyvä päivä! =) (Saan samalla yhdistettyä shoppailua ja kavereitten tapaamista samaan reissuun..) Voidaan tutustua ihan naamatuksin sitten, kun mie olen vissiin kaikille teille tuntematon, ja tyä mulle. Koetan löytää perille vaikka olenkin haka eksymään (taivaalle kiitos navigaatoreista!), voin vähän myöhästyä tosta kello kuudesta mut en paljon.

Metta kirjoitti...

Hei Unna, kiva kun tulet! Ja mulla kun on vapaapäivä, voin hakea sut jostain niin ei tarvi eksyä :D.

Kai teillä kaikilla tulee sähköpostiin viesti kun joku kommentoi? Ettei tarvi vallan käydä täällä kurkkimassa. En tiedä, onko sitä teillä automaattisesti, mutta saa sen varmaan jostakin säädettyä. Ei tällä viestitiheydellä varmaan kenenkään postilaatikko tukkeudu. Voidaan kattoa sitäkin vaikka perjantaina jos Gretalla on nettiyhteys?

Taivaanääri kirjoitti...

Kiitos tarjouksesta Mette!=) Mut mie saan ystäväni auton viikonloppulainaan ja pääsen sillä huristelemaan perille asti. (Tomtom jaksaa kärsivällisesti neuvoa... )

Mulle ei ainakaan räpsähdä mitään ilmoa kommenteista paitsi vissiin omiin bloggauksiin liittyen. Sitä joutaapi sitten pe kattoon.

Taivaanääri kirjoitti...

Eikun MettA. Anteeks näppisvirheet... =(

Metta kirjoitti...

Ei kuule haittaa mitään, ei se ees oo mun oikea nimi. Melkein meinasin muuten laittaa nimeksi tähän Unnar, mutta en sitten kumminkaan, ja ihan hyvä niin! Unnar on vanha islantilainen nimi joka meinaa kai aaltoa.

Petri kirjoitti...

Hei, muuten, voisko perjantaina (sehän on jo huomenna! Kääk!) hiukan pohtia myös potentiaalista kurssia? Voisin siitä sanoa pari sanaa, koska sen järjestäminen on hieman edistyny. Puhumalla asiat usein hoituu nopeammin kuin kirjottamalla. Toivottavasti ehdin ajoissa. Älkää nirhatko mua jos myöhästyn vähän (koska jos huonosti käy, oon jumissa Valkeakoskella... roudaamassa).

Anonyymi kirjoitti...

Mun Lempäälä-reissu peruuntuikin, joten pääsen minäkin paikalle. Uh, eipä tule kommenteista mitään ilmoa mailiin, pitääpä katsella asetuksia.
(kyseessä siis Elisa, joka ei ehdi kirjautua)

Zombie kirjoitti...

Se, jos joku myöhästyy, ei todellakaan ole mikään katastrofi. SCA:n viisi minuuttia kun on tunnetusti se vartti... :D

Kyllä Gretalla on nettiyhteys ja voidaan puhua siitä kurssista. Mun puolesta puhutaan Saiturin ja commedian hahmojen lisäksi kaikesta, mikä mieleen tulee (ja joka toivottavasti liittyy tähän meidän teatterihommaan).

Mukavaa, että sinäkin pääset paikalle, Unna! Varmuuden vuoksi lähetän sulle maililla mun puhelinnumeron niin voit soittaa, jos tulee jotain, että pitää soittaa. Mieluummin niin kuin ei. :)

Gwenllian kirjoitti...

Unohdinpa sitten koko tapaamisen, kun en ehtinyt pariin päivään lukemaan maileja. Kyllähän minulle siitä ihan naamatusten kerrottiin, mutta kun pää on laho, niin se on laho :/

Olen kovasti pahoillani ja lupaan pyhästi hankkiutua paikalle seuraavaan tapaamiseen. Päätittekö mistään elämää suuremmasta?

Ja muuten, kuten näkyy ohjelma antoi minun vihdoin rekisteröityä. Tänne blogiin.