lauantai 31. tammikuuta 2009

Apua, minulla on dementia!

Nannalle edelleen anteeksi tämän päiväinen sekoilu, ja teille kaikille muille myös, koska se jatkuu... Unohdan, muistan, unohdan ja muistan. No niin, mutta asia jonka siis tänää muistin kaverini synttäreillä (jotka olin unohtanut ja sopinut tee-treffit Nannan kanssa ja muistanut ja unohtanut ilmoittaa Nannalle, että olin muistanut...) tajusin, että mulla on seuraavan teatterikerran, siis 10.2 kanssa päällekkäin Leijonaemojen tapaaminen. En siis pysty vetämään kertaa kuten oli suunniteltu, koska olen emoilemassa. (Nämä tapaamiset on kerran kuussa ja valitettavasti myös tiistaisin). Mitä siis teemme? Olisiko joku muu halukas ottamaan vastuun kerrasta? Voin toki auttaa "tuntisuunnitelman" teossa, kuten myös Maria (oletan) jos on tarvis.

Pahoittelen! (ei kameli kauas puusta putoa)

7 kommenttia:

Zombie kirjoitti...

Onneksi muistit sentään nyt, Riina! Ja eiköhän tämä saada järjestettyä.

Yhden harjoituskerran vetäminen ei ole paha nakki, koska pitää oikeastaan olla vain se pää, joka sanoo, mitä milloinkin tehdään. Sen kerran suunnittelua ei tarvitse ottaa omille harteilleen, vaan minä ja Riina voidaan kyllä suunnitella koko kerran valmiiksi niin, ettei vetäjäksi lupautuvan tarvitse muuta kuin sanoa muille, mitä on tarkoitus tehdä.

Anteeksi nyt minunkin puolestani, kun tällä tavalla vain livistän ja vielä toiselta viralliselta harjoituskerralta... Mutta pitää vain sitä kihlattuaankin nähdä joskus. Möh.

Zombie kirjoitti...

Niin, tietenkin suunnitteluun saa osallistua, mikäli tahtoo. Eikä suunnitella mitään, mistä sen kerran vetäjä ei selviytyisi.

Metta kirjoitti...

Minä voin kyllä tanssittaa ihmisiä, ja jos vaikka Riinan kanssa suunnitellaan maanantaina tai tiistaina mitä tehdään, se käy vielä helpommin :D. Nähdäänkö me siis teellä kuitenkin, Riie? Ja Greta, sikäli kun haluat osallistua tanssimisen suunnitteluun? Alitsa?

Petri kirjoitti...

Kylläpäs täällä on tapahtunut paljon viime aikoina. Mä voisin periaatteessa ilmottautua vapaaehtoiseksi vaikka mihin, mut oon nyt kuumeessa (ihan lääketieteellisessä mielessä) ja jahka toivun, ens viikon Helsingissä keskiviikosta sunnuntaihin. Se siitä seuraavan kerran suunnittelusta.

Niin, ja ihan yleisesti siitä että mitä haluaisin tehdä. Mua kiinnostaa lähinnä näytteleminen, ohjaaminen ja dramatisointi - mieluiten vuorotellen tai peräkkäin, ei samanaikaisesti. Teoriassa myös monet muut asiat kiinnostaa, mutta en ehkä todellisuudessa jaksa paneutua kaikkeen.

riie kirjoitti...

Metta, se 10pv on seuraava teatteri kerta, nyt alkavalla viikolla tiistaina, siis ekaan tanssikertaan pääsen toki, ja kyllä nähdään tiistaina ellen unohda sitä ennen kuka olen ja missä kahvisalonki sijaitsee...

Zombie kirjoitti...

Totta, aina voidaan tanssia, jos ei teatterikerta suju. Jutellaan huomisissa tanssitreeneissä enemmän. Tai vaikka ennenkin niitä. Pääsen koulusta jo kolmelta.

...Ja noista kiinnostuksista puheenollen - omat kiinnotukseni ovat oikeastaan aika samat kuin Petrilläkin. Näytteleminen ja dramatisointi ovat ihan lempparit, ohjaaminen, maskeeraus/puvustus ja lavastus kiinnostavat myös... mutta pointtini on se, että kun haluaisin myös päästä tekemään kaikkia näitä, mutta en jaksa niitä yhtä aikaa tehdä - kuinka olisi jos vuorotellaan ainakin kahdestaan ellei useamminkin kanssa (jotka yhtäkkiä ilmoittavat kiinnostuksensa... 8D )näissä niin päästään kaikki (kaksi) tekemään sitä, mitä halutaan?

Metta kirjoitti...

Riie, hyvä sitten :). Koita löytää paikalle! Pääsen tosiaan 15.15 sieltä metsästä, niin että siinä puolen jälkeen mua voi nähdä kaupungilla. Jos te kävelette sinne Alitsan kanssa ja mää vaan odottelen teitä. Ja Greta, jos sulla on tyhjiä hetkiä jotka haluaisit täyttää tapaamalla meitä, tee se!