perjantai 10. lokakuuta 2008

Fnak*

Hop! Olet blogi!

Tänne voipi kirjoitella kaikenlaista sitten. Lista hahmoista voisi olla aika hyvä, että voi täältä käydä tarkistamassa, mitä sitä pitikään tehdä. Jokainen voisi varmaan kirjoittaa itsestään pienen esittelyn, siltä varalta ettei me kaikki tunnetakaan toisiamme. Ja myös mitä osaa ja haluaa tehdä, ehkä. Ellette jo muista viimekertaisen perusteella. Minä en.

Laittakaa ainakin niihin esittelyihin tunnisteeksi oma nimi (tai joku mistä teidät tunnistaa, keskiaikanimi, bloginimi, lempinimi). Tunnisteen voi kirjoittaa tekstinkirjoitustilan alareunassa olevaan kenttään ("tämän blogitekstin tunnisteet"), ja se ehdotteleekin sitten kaikenlaisia sitä mukaa kun tunnisteita on jossakin blogikirjoituksessa käytetty. Muistakaa laittaa otsikko, toisin kuin minä yleensä en! Jos ette tiedä jotakin, kysykää ihmeessä ja saatatte vaikka saada apua.

*) Ääni joka kuuluu kun heilauttaa taikasauvaa luodakseen blogin, ja se osuukin viatonta vieressäistujaa päähän.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vauu. Tää on tosi hienoa ja edistyksellistä. Ei mulla mitään tärkeetä asiaa ole. Jee!

t: Janita aka Ayla aka vironhukka

Metta kirjoitti...

Juu, elämä on ihmellistä :)

Zombie kirjoitti...

Niin onkin tosi hienoa ja edistyksellistä. Oli todella hyvä ajatus pistää meille blogi pystyyn. Helpottuu hieman tuo yhteydenpitäminen, ainakin toivottavasti. :)

Mä tosin edelleen taidan tarvita pienen perehdytyksen blogeihin. Tää on eka kerta, kun olen näiden kanssa päätynyt tekemisiin!

~Greta eli Maria eli Greta Maria (omaa kivaa, yes?)

Metta kirjoitti...

Greta Maria, kyllä sulle apua löytyy. Sitäpaitsi tää neuvoo kyllä tosi hyvin, jopa mää olen oppinu käyttämään tätä ja ihan omin päin!

(Ihana käyttäjäkuva!)

Metta kirjoitti...

Äh, hankalaa on säätö. Kuvasta tuli kovasti iso, mutta en enää jaksa yrittää tänään. Jos joku viittii, olkaa hyvät vaan! Tai sitten sen voi poistaa kokonaan.