maanantai 27. lokakuuta 2008

Tervehdys

Minä olen siis Elisa, keskiaikanimeltäni Ingrid Snorradottir. Keskiaikaseuran riennoissa minua näkyy säännöllisen epäsäännöllisesti, joskus olin hyvinkin aktiivinen tanssija mutta sitten se jotenkin hiipui. Nykyään ilmiinnyn lähinnä Talvi-iltaan, mutta pitää katsoa jos tästä tämä harrastus taas innostaisi sosiaalisuuteen :) Kokkauspiiri olisi myös tosi kiva, tosin kasvisruokavalio voisi rajoittaa sitä vähän.

Mutta siis. Teatterikokemusta löytyy jonkinverran. Kun asuin vielä kotikotona, olin mukana harrastelijateatterin näytelmässä ja Tampereella olen ollut muutaman vuoden Ahjolan teatterin ja draaman kurssilla jossa syksyisin improiltiin ja leikittiin ja keväisin tehtiin näytelmä. Myös larppikokemusta löytyy 6 vuoden ajalta, nykyisin harrastan enää tavallista ropeilua.

Näytteleminen kiinnostaa siis, samaten ehdottomasti naamioiden askartelu. Hahmoista en vieläkään osaa sanoa mitään, kun en ole saanut käsiini vielä kirjoja missä niistä olisi hyvät kuvaukset(Saituri kyllä jo on lainattuna). Mutta ehkä olisi kiva kokeilla sellaista tunaripahista..

1 kommentti:

Metta kirjoitti...

Hei vaan ja tervetuloa mukaan! Laitoin teidät kaikki tähän mennessä tulleet hallinnoijiksi, niin voitte tehdä täällä mitä haluatte :).